fredag 26 juni 2009

Summer Games

Nu e det verkligen sommar asså.. Fy så varmt det är ute idag.. Tog nyss en paus på jobbet och gick ut i det fina vädret.. Det brände på kroppen när jag kom ut!!! Längtar till jag får gå hem men nu e det juh bara 2½ timme kvar sen e det seeeemester =) Hoppas på väldigt fint väder nästa vecka me!! Då ska jag å mina flickor bara lata oss, bada och sola å mysa på!!! Kanske blir det en sväng på Ikea oxå med min syster, men det återstår juh att se.. Var igår och inhandlade en barnpool å mina minsta med rutchkana med elefanter som sprutade vatten ur snabeln.. Blåste upp den idag så att dom kund bada med fammo.. Eftersom att B har fått sig ett jobb nu så har hon fått agera dagis i veckan, vi har verkligen tur som har henne!!! Sen så spelar juh Olivia fotboll hela helgen men tyvärr så har jag inte möjlighet att se någon av hennes matcher pga att jag måste jobba på strömbacka i matsalen under summergames.. Känns lite pissigt men man måste juh ställa upp när barnen e me.. =/


Nu ska jag jobba vidare så att tiden kanske går liiite snabbare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar