torsdag 26 november 2009

Snart Helg

Å vad jag längtar tills imorgon!!!! Var år å dar sen jag festade med bästa Anna å Malin!! Det blir precis som förr med Singstar hemma hos mig =) Söta Linda + några till kommer oxå så det ska bli skitskojj!! Har fått ledig från 12 oxå så man inte behöver känna någon stress.. Sen blir det ut å röjja på Kalles.. Dom har ordnat nått speciellt bara för tjejer så det ska bli spännande å se vad det kan vara då ;)

Snart slutar man jobbet det ska bli skönt!!! E grymt hungrig å mamma e hemma hos mig å ska göra köttfärsbiffar med västerbottensost.. Kommer att bli hur smarrigt som helst!! Man har blivit riktigt bortskämd när man har haft mamma hos sig sen tisda med mat klart när man kommit hem från jobbet.. Skulle jag lätt kunna vänja mig med.. =) Tyvärr så tillhör juh inte detta vanligheten :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar