söndag 6 december 2009

18 dagar

Kvar till julafton och jag har inte inhandlat en endaste julklapp än.. Har en som jag vet till Olli men det e den enda.. Känns riktigt hopplöst detta år hur jag ska hinna med allt.. Finns inte riktigt tid för allt som jag vill hinna med.. Det e så mycket som rycker å drar samtidigt så man ska hinna jobba å umgås med familjen på så kort tid som möjligt och man ska hinna ditten å datten å träffa B på helgerna så mycket som möjligt.. Jaa hade det varit möjligt så hade jag lugnt kunna klonat mig just nu.. å riktiga jag hade bara suttit å tittat på medans klonen Ida har gjort allt det där som man bara MÅSTE hinna med :D Baka måste jag oxå göra.. eller måste å måste men jag vill hinna med det, tänkte mig anisbröd och biskvier kanske nå bullar oxå å nå småkakor.. Drömmar å dumlekakor kolakakor kanske.. Jaa jag får väll se vad det blir i slutändan =)

Nee nu e det snart dax att pysa hem från jobbet å mysa en sväng med min familj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar