måndag 27 april 2009

Måndag

Så var denna härliga helg över.. Känns som att jag har varit ledig i en vecka eller nått.. Väldigt skönt faktiskt.. I fredags hade vi främmande så det blev att grilla å dricka lite cider.. Det blev väldigt smarrigt som vanligt. Sen blev det e sväng ut på Kalles.. Inte speciellt givande men men.. I lördags så drog jag å Ollan ner på stan för att inhandla vår/sommarskor åt henne.. Sen på kvällen åkte vi iväg till Hortlax.. Söndan var det fullt upp oxå hela dagen, var på stan för att köpa nå vårmössor å sånt till Lilltjejerna. Det blev 1 par springskor, 1 par stövlar och galonkläder till Saga oxå.. Det e juh nämligen så att Sagis å B ska ju iväg till fjällen nu i veckan så då lär det juh behövas.. Känns inge kul att måste vara själv på Valborgs men jag jobbar juh både tors och fredag å sen kommer dom juh hem på Lördag så det blir juh bra det.. :D Iaf efter stan blev det att käka lite onyttigt på Sunes (Väldigt gott=) efteråt for vi förbi B´s pappa en sväng, vi hann även med att åka förbi B & E för att kolla in deras nyinköpta hus.. På kvällen tog jag å flickorna en prommis ner på kvarnvallen för att se när B spelade fotboll.. Måste nog fara på fler matcher :D Har nog bara varit å sett han spela 1 gång tidigare.. Känns som att jag e en dålig suport för min älskling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar