onsdag 15 april 2009

Onsdag

Idag har jag varit med min syster på UL å fått sett hennes lilla bäbis.. Dom misstänkte att den låg med rumpan neråt men det konstaterade dom rätt snabbt att så var inte fallet som tur var :D Var en väldigt trevlig upplevelse att få följa med!! Tack så mycket Anna!! Sen var det bara att fara iväg på jobbet som vanligt.. Har varit en rätt så lugn dag, har varit väldigt trött dock eftersom att lilla Alvis har bestämt sig helt plötsligt att hon ska minsann vakna om nätterna och käka mat.. Har varit idag å köpt lite kraftigare välling som jag ska prova med så hon kanske håller hela natten som hon gjorde förr.. Håller tummarna för det!! Snart e det full dag för mig å det ska bli väldigt skönt att få gå hem till min familj, få mysa lite med tjejerna å självklar älsklingen oxå!! Hoppas att jag orkar hålla mig vaken en stund ikväll iaf...

1 kommentar:

  1. Jag ringde igår och hörde med kommunen eftersom många har fått reda på vart dom fått dagis.Och dom höll på med Öjebyn för fullt nu,så vilken dag som helst borde vi ju få veta vart vi får.:)

    SvaraRadera