torsdag 2 april 2009

Torsdag

Oj vad jag e sugen på att renovera i vårat hus nu, Blir så inspirerad av alla andra som e så duktiga!! Skulle vilja ta bort väggen som e mellan hallen och trappen, det skulle ge massor tror jag.. Skulle bli mer ljus å mer öppet, sen skulle jag även vilja göra om trappen ner till källaren så att den blir öppen.. Men oj va mycke arbete å framförallt pengar.. Så det får bli ett senare projekt eller nått ^^ Jag skulle även vilja måla om i flickornas lekrum. Skulle vilja att allt gick i Vitt å med rosa detaljer.. Oj oj oj så fint det skulle bli.. :D Tror inte att B e så sugen på mina ideer dock hehe.. Snart e det dax för lunch, ska träffa min lillaste syster och Malinski.. Det blir trevligt!! Brukar oftast vara så att mina luncher e lagda när ingen annan har lunch å det e juh inte alltid så kul att luncha med sig själv =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar