onsdag 8 april 2009

Onsdag

Påsken närmare sig med stormsteg å idag på jobbet fick vi ett påskägg.. Väldigt uppskattat med lite godis :D Nu jobbar jag bara imorgon å sen e jag ledig till tisdag nästa vecka.. Det ska bli massor skööönt.. Har litegrann att göra i hemmet å nu börjar det faktiskt se riktigt ljust ut med projektet... B har jobbat jättehårt å han har varit sååå duktig med allt så nu e det snart färdigt.. Men då återstår det juh bara att måla överallt å det hoppas jag att jag får hjälpa till med.. Tycker det e rätt roligt att måla =) Syster Anna har idag klarat både teorin och uppkörningen så nu äntligen har hon körkortet!!!! Jag e så himla glad för hennes skull och jag e imponerad av hur duktig hon har varit.. Det har gått så fort när hon väl bestämde sig!!!!! Grattis Lillasyster!!!!!!!


Två timmar kvar av dagen... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar