onsdag 22 april 2009

Onsdag

Igår var man ledig från jobbet å det enda jag gjorde under min lediga dag var att sova typ, gick å la mig 11.00 när barnen skulle vila middag å vaknade halv 3 baaaah vad jag hade ångest efteråt.. Men jag behövde verkligen den vilan.. Har känt mig så trött dom senaste dagarna så nu känns det lite bättre iaf :D Sen for jag å tjejerna iväg å hälsade på syster Linda å kollade in det nya rummet... Det blev massor fint!! Vilken tjej som helst i 10 års ålder skulle juh göra vad som helst för ett sånt rum!! Jag kom på idag att jag inte har skickat in min deklaration än, har juh några dar kvar på mig men jag glömmer det juh hela tiden, ringde till B å bad han fixa detta åt mig så då får vi väll se om han kommer ihåg att göra det :D Man vill juh ha sina pengar till midsommar såklart.. Fick juh tillbaka rätt så bra i år så det var juh naajs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar