måndag 9 mars 2009

Måndag 9 mars

Oj Oj Oj.. Med väldigt stora O:n.. Blev juh lite fest i helgen eller rättare sagt väldigt hårt, slutade med att det var en liten Ida som blev väldigt full där mot slutet.. Idag är det måndag och jag känner att jag fortfarande inte har återhämtat mig riktigt. Känner mig törstigt å slö men man har juh sig själv att skylla. Nu har man en hel veckas jobba att se fram emot, tycker att veckorna bara flyger fram och tiden går nästan alldelens för fort. Småtjejerna växer så det knakar nu när man inte hinner träffa dom så mycket, ibland känns det som om Alva har vuxit över ett arbetspass och det känns juh helt sjukt.. Saknar mina små vild djur massor när man är på jobbet. Och dom verkar då sakna mig me. Saga blir så glad när jag kommer hem å sen börjar gnället. Ett säket tecken på att man har varit borta för länge. Älskligen har det bra han som får mysa med dom hela dagarna. Olivia har varit i stockholm i helgen så det var riktigt kul att få träffa henne igår, dom hade haft det så bra och hon visade stolt upp sina fina kläder som hon hade handlat. Stora tjejen!!!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera