måndag 30 mars 2009

Måndag

Oj vilken skön helg det har varit.. I lördags tog jag me mig alla barnen å åkte iväg till Moster Anna i Sjulis.. Vi gjorde upp eld å grillade lite korv å pinnbröd.. Vi var ute hela dagen!! Det var mycket trevligt.. Sen åkte vi hem å startade grillen hemma.. Första grillningen i år å fyyy så gott det var alltså.. Jag hade marinerat köttet sen morgonen så det blev super duper gott.. Anna å Mattias å Jocke kom å käkade med oss det var massor trevligt.. Blir juh inte att vi träffas lika mycket nu för tiden =/ Sen blev det att gå å lägga sig väldigt tidigt.. Igår tog vi det bara lugnt.. Saga badade på morgonen sen han hon bara käka så hade hon smetat en massa fett i håret så då var det bara att åka i badet igen.. Inte för att Saga blev lessen för det för hon verkligen Älskar att bada... Jag hade hällt i bubblor oxå så det var juh lite extra spännande.. Men hon tyckte det var lite obehagligt när det kom skum i ansiktet.. hehe hon var så himla söt när hon satt där i badet å blåste å viftade för att få bort skummet :D Sen när vi badat klart så kom Syster Anna å hälsade på.. Följde med henne till Max så hon fick äta sen bestämde vi oss för att vi behövde få i oss lite mer onyttigheter så vi stannade till på ICA Supamaket.. Äppelpaj blev det för hela slanten!! Fy så gott det var :D Sist jag åt det var nog i höstas gjord på mina egna äpplen..

Idag e det juh måndag som sagt så det e jobba som gäller hela dagen.. E juh min eftermiddagsvecka nu men jag jobbar faktiskt bara till 19 i veckan :D Skööönt!!!

1 kommentar:

  1. Jag glömde säga att du kommer att få ett mail varje natt från besöks-sidan som säger hur många besökare du haft och så :) det går att ändra så att man inte får det dock, det står hur i mailet :) /Lisa

    SvaraRadera