tisdag 24 mars 2009

Tisdag

Oj va skönt väder det var idag, kändes riktigt skönt med den dagliga promenaden till jobbet. Hade solen i ansiktet hela vägen å den värmde riktigt sköönt. Det tråkiga var att när jag kom till busstationen upptäckte jag att jag glömt min cigg hemma i min andra jacka.. OJojoj vad jobbigt det blev helt plötsligt.. Snabbade mig att ringa till B å beklaga mig men det var juh inte så mycket han kunde göra just då =/ 8.40 ringde älsklingen å sa att han skulle iväg med bilen så han kunde komma förbi med cigaretterna wiiiee vilken lycka.. haha jag som hade börjat vänja mig vid tanken av att inte kunna röka på en hel dag. När man tänker efter e det juh ett helt sjukt beroende, men vad gör man.. SLUTAR kanske många tänker men för mig känns bara tanken av att lägga av helt uteslutat just nu...

Idag ska Syster Yster göra halkabanan.. Fy så roligt å hon e verkligen super duktig tycker jag som verkligen lägger ner allt för att hinna ta körkortet innan bäbisen kommer.. Tror att det kommer att gå super för henne idag!! Imorgon e man ledig från jobbet igen, känns väldigt sköönt med en kort vecka.. Blir nog att fara å handla å allt sånt som man bara måste göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar