onsdag 11 mars 2009

Onsdag


Oj vad härligt.. Nu börjar vi juh närma oss helg igen, det ska bli så skönt med helg att bara få slappa på morgonen med barnen. Nu när man har börjat jobba så uppskattar man juh helgerna som man e ledig å det e verkligen sköönt... Har haft sånn tur att jag har varit ledig alla helger hittills men då jobbar jag nästa helg eftermiddag men det kan man väll leva med.
Hade så tur att dom la in så att jag aldrig jobbar helg när jag har Olivia och att jag även jobbar förmiddag den veckan så det e grymt skönt att veta det att när jag har henne så e jag alltid ledig lör,sön
Två något så onsdagströtta flickor!!
Nu har man just käkat, provade juh att göra Grekisk pytt i panna idag. Det var verkligen jätte smarrigt, kändes som att man åt för flera veckor framöver, synd att det inte funkar att göra så =/ Det tråkiga med att äta sig så mätt e att jag alltid blir så himla sugen på choklad eller nått annat sött å sliskigt.. Måste kanske gå ner på Supermarket å handla nå snask, tur e väll att jag känner mig lite lat just nu så jag lär väll inte orka :P Syster Anna skulle nog komma förbi senare oxå, det blur trevligt!! känns som om det var en evighet sen. Nu e hon här föresten så jag ska gå å va trevlig.


1 kommentar:

  1. Hallåj! :) Ja, visst går veckorna fort då man jobbar! Måndag, onsdag sen fredag :D Typ!

    SvaraRadera