torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Solen.. Oj vad bortskämd man blir nu med soligt väder hela tiden.. Hoppas inte att solen gör bort att tittaa fram nu ist för i sommar ;p Igår var man ledig.. Vi var iväg på morgonen å handlade lite, först på ÖB och dollar. Å sen på COOP.. Hittade en väldigt fin liten kyckling till påsk som man kan ha godis i :D Var juh bara tvungen att köpa en sånn.. Har aldrig varit nån som påskpyntat men i år hade jag faktiskt tänkt mig att införskaffa lite björkris å min lilla kyckling får pryda köksbordet.. hahah.. Väldigt avancerat ^^
Kanske blir det att måla lite påskägg med barnen me.. Men men det e juh som ändå två veckor klar eller nått så det får bli ett senare bekymmer vettja..
Faen va bra det e med Kuponger alltså... Hade ett gäng när vi var å handlade på Coop.. blev lite pinsamt i kassan när jag plockade upp dom.. Kassörskan hann säga beloppet jag skulle betala flera gånger å jag bara nee men jag har lite fler kuponger.. Hon bara suckade ;p men det e väll det som dom e till för tänkte jag då!!!

1 kommentar:

  1. Hahahaha då var du ju som den där tanten som ja irriterade mig så mkt på när jag var på coop en gång, som bara lastade upp kupong efter kupong efter kupong :P Men de är ju som du säger, de är ju de dom är till för ;)

    SvaraRadera