lördag 16 maj 2009

Lördag

Idag är det jobb igen.. Igår fick jag gå hem tidigare så då passade vi på att ta en liten cykeltur med barnen.. Vi åkte ner till hamnen där B lillebrors mamma stod med husvagnen.. Gud va mysigt det är med husvagn alltså.. Man är juh nästan uppvuxen i en husvagn å nog saknar man det nu när man blivit vuxen. Alla sommrar som vi stod på havsbadet.. Det har man många minnen ifrån.. Synd bara att B inte e så förtjust i husvagnsliv så det lär juh då inte bli nått sånt för oss.. Tidigare på fredagen kom min syster och hennes familj å hälsade på så äntligen fick jag hålla i lilla Linnea.. Ååååh så sööt hon var, aldelens liten å pluttinuttig.. Helt perfekt liten tjej!!! Måste åka å hälsa på så jag får träffa dom en längre stund, det blev juh bara en snabbis eftersom att dom hade bråttom iväg på annat.. nu har man snart jobbat i 1½ timme så nu har jag bara 7timmar å en kvart kvar.. E juh nämligen så att jag har "turen" att få jobba 8 h 45 min på en lördag wiiiiiee...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar