torsdag 7 maj 2009

Torsdag

I tisdag efter jobbet for jag och Ollan på stan för att hitta en mobiltelefon till henne.. Och precis som jag misstänkte så hade hon väldigt mycket att säga till om, jag visade henne en telefon som verkade väldigt bra och kostade inte heller så himla mycket men det dög inte till en början.. Hennes enda krav var igentligen att det skulle vara skjutlucka och tyvärr så var det juh inte det på denna.. Helt plötsligt så ändrade hon sig och bestämde sig för att ändå ta denna telefon.. Så efter vi köpt den så hade hon fortfarande pengar över så hon ville gå in å kolla på ett nytt spel till Wiiet och det vi gjorde, när vi lämnade stället så var hon ett wii fit rikare.. Skojja så nöjd tjej alltså :D Så på kvällen blev det att prova lite å det resulterade i att jag (som inte e nå vältränad) idag har träningsverk i hela kroppen.. Hahaha.. Det var faktiskt ett väldigt roligt spel och samtidigt som man får träning på köpet!! Igår onsdag var min lediga dag och självklart som alla andra lediga dagar så var det dåligt väder, regnade å blåste å var allmänt kallt.. Men mamma e juh nere och hälsar på så vi tog med oss Saga och drog ut på stan.. Hittade väggdekorer till Saga och Alvas rum som jag fäste på garderobsdörrarna.. Dom var väldigt söta faktiskt.. Blev en riktigt billig sväng till staden för en gångs skull :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar