torsdag 14 maj 2009

Torsdag

Igår var jag ledig så det blev att pyssla lite i trädgården.. Snart börjar det se riktigt bra ut i rabatterna.. E lite kvar som måste rensas.. Blir att ta bort två blombänkar i sommar så där har jag inte varit så brydd mest bara tatt bort alla löv å skräp så att det ska se något så när propert ut till vi tar tag i det.. Blev massor sugen på att köpa en grillstad, det skulle passa så himla bra på våran upphöjning :D

Idag har jag jobbat hela dagen men jag hann faktiskt vara ute med barnen i 2 timmar på morgonen och sedan när B gick upp å la dom så fick jag lite tid för mig själv ute i solen... Det var massor skönt.. Satte mig i lä baki huset så det blev riktigt varmt å skönt... Längtar tills jag får vara ledig sön - mån å hoppas på fin fint väder.. Då blir det att sitta i solen å pressa..

Har inte kunnat se det nya underverket än.. E så sugen så att jag håller på att spricka asså.. Å så jobbar jag i helgen me så då hinner jag juh inte träffa Anna å lilla Linnea då heller :( Men dom skulle in till stan imorgon på nån koll så jag får bannemig pallra mig upp så jag iaf får en lite skymt av henne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar