torsdag 21 maj 2009

Torsdag

Folk säger att det visst e nån sånn där röd dag idag å ändå måste jag jobba.. Hmm hur går detta ihop.. Joo vi har alltid öppet på mitt jobb.. KUL.. eller så inte.. Men inte ska jag sura ihop för det :D Jag e juh faktiskt ledig i tre dagar snart wiiiiee.. 1 timme kvar till långledigt..

Saga har börjat säga okej till allt typ, igår när jag satt å gav Alva mat satt hon uti elutaget å drog i sladden till lampan.. Då sa jag åt henne på skarpen å hon bara tittade på mig med sina stora blå
- Okej mamma! Sen gick det en lliten stund så var hon där igen å drog.. Hon puttade även till lillasyster i huvudet så att hon ramlade raklång ner i backen så jag tog tag i henne å sa att man verkligen inte fick göra sådär.. Då kom det igen - okej!! haha det låter såå sött så man vill juh bara pussa henne när hon säger så men det går juh inte så bra ihop med tillsägelsen.. Det e verkligen roligt nu när hon har börjat prata så mycket.. Härom dan hade jag köpt glass åt henne å B så jag å Sagis satte oss i köket å då ropade Saga - pappa kom å ät glassen.. Gissa om jag blev förvånad..

1 kommentar:

  1. Nja jag tror ju inte det :P Fy fan va trist det är alltså!! HAhahaha..

    SvaraRadera