fredag 1 maj 2009

Valborg

Nu sitter man på jobbet igen och genom en lite strimma kan man se hur solen lyser på där ute.. Är nog snart dax för en rökpaus tror jag minsann :D Skulle vara skönt att få sitta ute i solen hela dagen men nu e det så att jag jobbar juh till 19 så jag kommer att missa all den härliga solen idag iaf.. Igår efter jobbet så for jag till min Pappa.. Där var oxå mina syskon.. Pappa grillade å bjöd på mat som var vääääldigt gott =) Blev tom över så att jag fick med mig en liten matlåda.. Sen spelade vi "så det kan låta" (eller vad det nu heter) Det blev väldigt mycket skratt om man säger så, pappsen e så väldigt duktig på att vissla å speciellt Can´t Buy me love hahaha.. nee men det var riktigt trevligt..

Snart fyller Olivia år.. Helt sjuk att hon blir 11 år alltså.. Hon har blivit så himla stor min lilla tös, det e nästan så att man inte riktigt har hunnit med den sista tiden.. Iaf så blir det juh kalas på söndag så man måste väll kanske baka nånting, bullar tror jag att jag köper för dom e lika goda nästan som hembakade å mindre besvärligt :D men nått måste jag då hitta på iaf... För höra med födelsedagsbarnet om det e nått speciellt som hon önskar sig.. =)

Nu e det dax för en paus känner jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar